Aktualizováno: 16. 7. 2024
Společnost RAVAK a.s. nabízí učňům a studentům, kteří budou studovat nebo již studují strojírenské učební obory na jakékoliv střední odborné škole, možnost získání podnikového stipendia.
Spolupráce na správě a editaci webu i e-shopu RAVAK a jejich jazykových mutací, aktualizace vizuálního a textového obsahu webu, přidávání novinek, e-commerce, tvorba produktových podkladů pro obchodní partnery, práce s nástrojem pro vyhledávání produktů na webu a e-shopu RAVAK, zadávání překladů a jejich kontrola, příprava podkladů pro prezentaci značky a produktů RAVAK na sociálních sítích, spolupráce na realizaci kampaní a dalších marketingových aktivit, spolupráce s kolegy zejména z marketingu, produktového managementu, obchodu, exportu, s dceřinými společnostmi RAVAK, překladatelskými a mediálními agenturami apod.
Evidence docházky, zpracování mezd, likvidace nemocenských dávek, zpracování evidenčních listů důchodového pojištění, roční zúčtování daně z příjmů fyzických osob, vznik, změny, ukončení pracovního poměru (dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti), zpracování statistických výkazů z oblasti práce a mezd, likvidace cestovních účtů, archivace zpracovávané agendy.
Tvorba, aktualizace a úprava tiskových dat + správa EasyCatalogových databází (letáky, plakáty, katalogy, manuály, newslettery, produktové karty).
Evidence majetku, tzn. likvidace dodavatelských faktur za pořízení dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku, evidence nákladů souvisejících s pořizováním jednotlivých složek dlouhodobého majetku a jeho technickým zhodnocením, evidence stavu a všech druhů pohybu dlouhodobého majetku, provádění účetních měsíčních odpisů a ročních daňových odpisů majetku, vedení saldokonta účtů 041 a 042, archivace evidence investičního majetku.
Evidence podkladů pro výpočet daně z nemovitých věcí, aktualizace údajů o pozemcích a stavbách, vyhotovení ročního daňového přiznání.
Evidence podkladů pro výpočet daně silniční dle jednotlivých vozidel, aktualizace údajů o používaných vozidlech, vyhotovení ročního daňového přiznání.
Montáž a instalace sanitárního zařízení do již hotových koupelen a WC, kontrola stavební připravenosti nebo podmínek pro instalaci, napojení na připravený přívod vody přes připravené roháčky, napojení na odpad, kontrola funkce výrobku, předvedení výrobku a seznámení s jeho užíváním, zaměřování atypických výrobků, řešení reklamací, vyplňování reklamačních protokolů, předávání přesných informací administrativním pracovníkům oddělení servisu a reklamací, tuzemské pracovní cesty.
Komplexní vedení celní agendy společnosti, zastupování společnosti v celním, daňovém a správním řízení, velmi dobrý přehled o problematice celních služeb, orientace ve veškeré související dokumentaci, znalost platných celních předpisů, pravidel a celního sazebníku, zajišťování celního řízení (systém Helios) včetně odbavení na celnici, zpracování statistického hlášení Intrastat na podkladě poskytnutých dokladů a doplňujících údajů, znalost preferenčního/nepreferenčního obchodu, vystavování dokladu pro uplatnění preferenčních dohod, informování vedení společnosti a zákazníků o legislativních změnách a z nich plynoucích požadavků na celní řízení.
Výroba koupelnových van - práce dle stanovených pracovních a technologických postupů, manipulace s výrobky.
Jedná se o obsluhu zneškodňovací stanice, která je technologickou součástí galvanické linky, zpracování odpadních vod dle „Provozního řádu“, údržba galvanické linky a zneškodňovací stanice, třísměnný pracovní režim.
Balení hotových výrobků do kartonu, jejich označování a manipulace (ukládání na palety).
Obsluha vysokotlakého lisu, manipulace s výlisky, výkon práce podle stanovených pracovních a technologických postupů.